KAO JEDAN OD NAJRASPROSTRANJENIJIH NAČINA KOMUNIKACIJE, SMS PORUKE PREDSTAVLJAJU VEOMA MOĆAN MARKETING ALAT.
Mogućnost da kontaktirate pravu osobu, u pravo vreme, sa pravom porukom predstavlja idealan scenario za kompaniju bilo da nudi proizvode ili usluge.
“Broj pretplatnika mobilne telefonije u našoj zemlji dostigao je cifru od 10.182.023. U prevodu: na 100 stanovnika Srbije ide čak 143 mobilna telefona. To je godišnji rast od oko 200.000 korisnika” (Izvor: Večernje Novosti, 09.05.2012.)
Prednosti SMS Marketinga su velike, a za početak ćemo se dotaći onih najvažnijih:
- 1.Štedi vreme i novac
- Kratko vreme od pripreme do isporuke SMS poruke Vam štedi i vreme i novac. Samo se setite izrade i deljenja flajera, pripreme za štampu ili pak ponovnog štampanja materijala.
- 2.Unapređeno targetiranje
- Bilo da posedujete bazu sa hiljadama ili stotinama SMS brojeva telefona, sve ih je moguće razdeliti na ciljne grupe i svim korisnicima slati odredjenju, njima prilagodjenu poruku. Na ovaj način u velikoj meri povećavate šanse za uspeh.
- 3.Visok procenat pročitanih poruka
- U poređenju sa ostalim vidovima reklame (na primer: slanje newslettera), procenat pročitanih SMS poruka je mnogo veći i sada se kreće preko 99%. Da li ste Vi nekada propustili da pročitate pristigli SMS?
- 4.Reakcija na reklamu
- Promotivna poruka komunicira sa korisnikom u trenutku kada je on u pokretu i spreman na akciju. Prema nekim istraživanjima, postoji velika verovatnoća da će reakcija na reklamu biti u prvih sat vremena od prijema.
- 5.Dostupnost
- Više od 90% naših građana poceduje bar 1 mobilni telefon, a sve više njih koristi 2 ili više brojeva. Direktnija i prisnija komunikacija sa klijentom je u većini slučajeva najbolja opcija.
- 6.Faktor „Cool“
- Mušterije vole kada ih omiljeni restoran, butik ili brend iznenadi SMS porukom. Pružite im informaciju koju žele da dobiju i to će dati odlične efekte. Kod korisnika će ovo stvoriti utisak da brinete o njemu i da vam je bitan. Ovaj prmer je dobar za manje firme koje posluju lokalno i žele da kreiraju dodatan „buzz“.
- 7.SMS poruka je kratka, personalna i interaktivna
- Jedan od detalja koji SMS poruku izdvajaju od klasičnog martketinga je lični pečat. SMS Kviz ili Anketa može biti interaktivna i zanimljiva za korisnika, ukoliko mu pružite informacije iz polja njihovog interesovanja.
- 8.Go Green
- Sve SMS kampanje su „zelene“, štite prirodu i štede papir.
Kakva su vaša iskustva sa mobilnim tehnologijama u poslovanju?