SMS Marketing

KAO JEDAN OD NAJRASPROSTRANJENIJIH NAČINA KOMUNIKACIJE, SMS PORUKE PREDSTAVLJAJU VEOMA MOĆAN MARKETING ALAT.

Mogućnost da kontaktirate pravu osobu, u pravo vreme, sa pravom porukom predstavlja idealan scenario za kompaniju bilo da nudi proizvode ili usluge.

Broj pretplatnika mobilne telefonije u našoj zemlji dostigao je cifru od 10.182.023. U prevodu: na 100 stanovnika Srbije ide čak 143 mobilna telefona. To je godišnji rast od oko 200.000 korisnika” (Izvor: Večernje Novosti, 09.05.2012.)

Prednosti SMS Marketinga su velike, a za početak ćemo se dotaći onih najvažnijih:

  1. 1.Štedi vreme i novac
  2. Kratko vreme od pripreme do isporuke SMS poruke Vam štedi i vreme i novac. Samo se setite izrade i deljenja flajera, pripreme za štampu ili pak ponovnog štampanja materijala.
  1. 2.Unapređeno targetiranje
  2. Bilo da posedujete bazu sa hiljadama ili stotinama SMS brojeva telefona, sve ih je moguće razdeliti na ciljne grupe i svim korisnicima slati odredjenju, njima prilagodjenu poruku. Na ovaj način u velikoj meri povećavate šanse za uspeh.
  1. 3.Visok procenat pročitanih poruka
  2. U poređenju sa ostalim vidovima reklame (na primer: slanje newslettera), procenat pročitanih SMS poruka je mnogo veći i sada se kreće preko 99%. Da li ste Vi nekada propustili da pročitate pristigli SMS?
  1. 4.Reakcija na reklamu
  2. Promotivna poruka komunicira sa korisnikom u trenutku kada je on u pokretu i spreman na akciju. Prema nekim istraživanjima, postoji velika verovatnoća da će reakcija na reklamu biti u prvih sat vremena od prijema.
  1. 5.Dostupnost
  2. Više od 90% naših građana poceduje bar 1 mobilni telefon, a sve više njih koristi 2 ili više brojeva. Direktnija i prisnija komunikacija sa klijentom je u većini slučajeva najbolja opcija.
  1. 6.Faktor „Cool“
  2. Mušterije vole kada ih omiljeni restoran, butik ili brend iznenadi SMS porukom. Pružite im informaciju koju žele da dobiju i to će dati odlične efekte. Kod korisnika će ovo stvoriti utisak da brinete o njemu i da vam je bitan. Ovaj prmer je dobar za manje firme koje posluju lokalno i žele da kreiraju dodatan „buzz“.
  1. 7.SMS poruka je kratka, personalna i interaktivna
  2. Jedan od detalja koji SMS poruku izdvajaju od klasičnog martketinga je lični pečat. SMS Kviz ili Anketa može biti interaktivna i zanimljiva za korisnika, ukoliko mu pružite informacije iz polja njihovog interesovanja.
  1. 8.Go Green
  2. Sve SMS kampanje su „zelene“, štite prirodu i štede papir.

Kakva su vaša iskustva sa mobilnim tehnologijama u poslovanju?