SMS Marketing predstavlja efikasan način komunikacije sa klijentima. Niske cene servisa u kombinaciji sa procentom otvorene/pročitane reklame čine idealnu opciju za promociju bilo koje vrste.
Najvažniji, a ujedno i najvredniji resurs sms marketing-a jeste baza brojeva telefona. Tačnije baza brojeva vaših korisnika ili vaše ciljne grupe.
Dakle, ako svaki vaš trenutni i potencijalno budući klijent koristi mobilni telefon, otvoren vam je kanal komunikacije koji je stalno dostupan bez obzira na geografsku lokaciju. Zašto onda ne biste prikupili brojeve telefona i organizovali ih u sms marketing kampanje?!
SMS MARKETING BAZA KORISNIKA U 3 KORAKA
1.Napravite jednostavnu formu za unos broja na sajtu
Najjednostavniji i najbrži način do baze jeste jednostavna forma za unos broja na vašem sajtu. Pitajte vaše posetioce za broj telefona. Istaknite formu za unos na vidljivo mesto i upoznajte korisnike sa procedurom.
2.Dodatna vrednost umesto besomučnog smaranja
Ljudi su skeptčni kada su u pitanju lični podaci kao sto je broj telefona. Kako mobilni uređaj zalazi u intimu, narušavanje ličnog prostora u vidu poruka koje nemaju nikakvu vrednost za korisnika kreira negativne emocije sa “druge strane”.
Iz tog razloga učinite formu iz prvog koraka atraktivnom. Dajte korisnicima koji ostave broj telefona nešto dotadno kao bonus za ukazano poverenje. Potrudite se da istaknete i objasnite u koje svrhe ćete koristiti njihove brojeve kao i kakvu korist oni imaju od toga.
3.Neka broj telefona bude deo vaše poslovne komunikacije
Poslovna komunikacija moze se odvijati putem različitih kanala. Kontakt forma na sajtu, email ili telefon neki su od nacina komunikacije sa potencijalnim klijentima. Bilo koji od navedenih kanala treba u svoju strukturu uključiti i ostavljanje broja telefona. Neka taj korak bude deo procesa kroz koji korisnici prođu kako bi vas kontaktirali.
Vaša je obaveza da naglasite u koje svrhe koristite njihove brojeve i ponudite im izbor (Nemojte stavljati polje za unos broja kao obavezno ukoliko usluge koje pružate to ne zahtevaju). Još jednom: naglasite šta tačno korisnik dobija ako ostavi telefon i dajte im dobar razlog da to učine.
Ne postoje nikakva ograničenja prilikom kreiranja baze brojeva, tako da sve zavisi od prirode vašeg odnosa sa klijentima i uslovima kojima raspolažete (ako ste vlasnik ugostiteljskog objekta možete gostima ponuditi razne povoljnosti ako ostave broj itd). Ali u svakom trenutku morate voditi računa o kvalitetu informacija koje šaljete kroz sms marketing kampanje, jer vrlo lako možete kreirati negativne emocije kod vaših klijenata.